۴ پاسخ

فکرکنم کک زدش انگارتوش اب جمع شده

عزیزم بچه من همینطوری شده بود دست پاهاش بردم دکتر میگه یه ویروسیه ب اسم دست پا دهان ک بچها میگیرن. خداروشکر دهن پسر من نداشت ک واسه دست پاش پماد بتامتازون داد خوب شد

فکرکنم یه چیزی نیشش زده ببر دکتر یا درمانگاه

بنظرم چیزی زده. آخه پسر من پشه میزنه اینجوری میشه بدنش. تازه کبودم میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌وتودلی🩷 مامان آیهان‌وتودلی🩷 هفته سی‌ودوم بارداری