۳ پاسخ

من پیراهن مشکی با دایره های قرمز داده بودم برای یلداش بدوزن ولی الان اندازش هست همون رو تنش میدم.یه تیشرت مشکی هم داره.

من پیراهن و شلوارک لینن خریدم.تیشرت مشکی و سورمه ای هم داره با شلوار کرم تنش میکنم.ی ست هم رامپر هم از نی نی رز گرفته بودم پارسال امیدوارم سایزش باشه 😊

دخترم پیراهن ودوتا تیشرت داره پسرمم داره ولی اگر بشه یه دونه برا پسرم میخرم

سوال های مرتبط