من پیراهن مشکی با دایره های قرمز داده بودم برای یلداش بدوزن ولی الان اندازش هست همون رو تنش میدم.یه تیشرت مشکی هم داره.
من پیراهن و شلوارک لینن خریدم.تیشرت مشکی و سورمه ای هم داره با شلوار کرم تنش میکنم.ی ست هم رامپر هم از نی نی رز گرفته بودم پارسال امیدوارم سایزش باشه 😊
دخترم پیراهن ودوتا تیشرت داره پسرمم داره ولی اگر بشه یه دونه برا پسرم میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.