عزیزم من هم دیجیتال دارم هم جیوه ای
پزشکا جیوه رو پیشنهاد میکنن چون دقیق تره
من فقط مطمین بشم تب داره
اگر نه درجه دقیقو با اون میگیرم
نمن دارم عالیه
من دارم
اورژانس مرکز طبی کودکانم باهمین تب میگیره اماخب ازین دقیقترم خیلی هس
من دارم خوبه ،دکترام ازینادارن
نه خوبه
فقط جلو دست نذاری که بچه ور بره باهاش
هر وقت نیاز شد ازش استفاده کن
من چند روز پیش خریدمش خیلی خوبه
این مدلو دارم
ببین ازنزدیک شببیه اسبال بازیه
ی چیز گرونتر اگ میتونی بگیر ک عمری کار کنه
من be.well دارم خیلییییی عالیه
من گرفتم ۱ماه بعد خراب شد فوری
بااین قیمتش زیاد دقیق نیست خاستی هم گرونترشو بخر
عزیزم من با این امتحان کردم زیاد دقیق نیست
من دارم خوبه هردکتری هم رفتم از این داره
من دارم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.