۱۳ پاسخ

عزیزم من هم دیجیتال دارم هم جیوه ای
پزشکا جیوه رو پیشنهاد میکنن چون دقیق تره
من فقط مطمین بشم تب داره ‌
اگر نه درجه دقیقو با اون میگیرم

ن‌من دارم عالیه

من دارم
اورژانس مرکز طبی کودکانم باهمین تب میگیره اماخب ازین دقیقترم خیلی هس

من دارم خوبه ،دکترام ازینادارن

نه خوبه
فقط جلو دست نذاری که بچه ور بره باهاش
هر وقت نیاز شد ازش استفاده کن

من چند روز پیش خریدمش خیلی خوبه

این مدلو دارم

تصویر

ببین ازنزدیک شببیه اسبال بازیه
ی چیز گرونتر اگ میتونی بگیر ک عمری کار کنه
من be.well دارم خیلییییی عالیه

من گرفتم ۱ماه بعد خراب شد فوری

بااین قیمتش زیاد دقیق نیست خاستی هم گرونترشو بخر

عزیزم من با این امتحان کردم زیاد دقیق نیست

من دارم خوبه هردکتری هم رفتم از این داره

من دارم خیلی خوبه

سوال های مرتبط