۷ پاسخ

ان شاء اله ب زودی میشه فقط از خدا ناامید نشو

عشقم باید بگذره از موعدت

اشکال نداره 🫠🥹

غصه نخور ایشالا فردا مثبت میشه💕من ۷ روز تاخیر ازاد سازی اینا نزدم . منفیه.

منم دیروز پریوود شدم آزادسازی زده بود‌
حیف این همه امید

بیابغلم

چند دوره ازادسازی زدی؟من دودوره زدم تاچندماه میشه زد.ای یو ای نکردی؟

سوال های مرتبط

مامان خوشمله من مامان خوشمله من هفته بیست‌ودوم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان آیه و تودلی مامان آیه و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری