ان شاء اله ب زودی میشه فقط از خدا ناامید نشو
عشقم باید بگذره از موعدت
اشکال نداره 🫠🥹
غصه نخور ایشالا فردا مثبت میشه💕من ۷ روز تاخیر ازاد سازی اینا نزدم . منفیه.
منم دیروز پریوود شدم آزادسازی زده بود
حیف این همه امید
بیابغلم
چند دوره ازادسازی زدی؟من دودوره زدم تاچندماه میشه زد.ای یو ای نکردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.