از گرمی و خشکی دماغ
احتمالا دماغش خشک شده پامیشه ۷شک میشه احتمالا داره ازاون باشه
عطسه زیاد میکنه یا دست تو بینیش کنه؟ چون دختر منم همینطوره صبحها حدود بیست سی تا عطسه میزد و خون دماغ میشد قبل خواب ویتامین آد زدم داخل بینیشو خوب شد
٣ روزه اومدى از ما ميپريى؟؟؟؟؟؟ دكتر ببر مامانه قشنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.