۱۰ پاسخ

اگه پیش متخصص میری ک نامه بستری تو توی ۴۰ هفته بگیر
اگه خدایی نکرده بچه پی پی هم بکنه حرکاتش کم میشه کلا حواست به حرکاتش خیلی باشه

نگران نباش ۴۰ هفته اول میفرستن سونو اگه همه چی اوکی باشه اونموقع تا ۴۱ هفته میگن صبر کن بعد با آمپول فشار زایمانت میگنند
منم درد نداشتم سر دختر اولم تا ۴۰ هفته و یک روز رفتم سونو گفتن اوکیه صبر کن ۴۱ هفته دیگه همون روز رفتم معاینه تحریکی بعد اومدم خونه کلی پیاده روی و حرکت پله انجام دادم تو خونه کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان با ۲ سانت درد نداشتم دیگه با آمپول فشار همون ۴۰ هفته و یک روز زایمان کردم
پیاده روی کن زیاد حرکت پله برو اسکات بزن رابطه بدون جلوگیری داشته باش خود همون رابطه باعث انقباض های رحمی میشه حتما برو دکتر بگو معاینه تحریکی برات انجام بده

رفتی سونو و آن اس تی بدی؟
ضربان قلب بچه خوبه؟
اینارو چک کن خطرناکه

منم درد دارم ولی نه زباد منتظرم بیشتر بشه

معمولا ۴۰ هفته و ۲ روز دیگه بستری میکنن چون میگن ریسک نمیکنیم ممکنه بچه مدفوع کنه و اونوقت مراقبت های خاصی میخواد

اگر جنین داخل رحم مشکلی نداشته باشه، تا ۴۰ هفته و ۵ روز وقت هست

دکتر خصوصی خودت نرفتی؟زیر نظر متخصص نیستی؟ببین نظر دکترچیه حرف بیمارستانو گوش نکن بنظر من که چهل هفته دیگه وقت زایمانه بعضی وقتا اصلا دردی شروع نمیشه بنظرم پیگیری کن من چند نفرو میشناسم همینجوری بودن بیمارستانم سهل انگاری کردن

عزیزم پله و ورزش و... چیزایی ک باعث میشه زودتر زایمان کنی رو انجام میدی ؟

خب بگو امپول فشار بزنن یا معاینه تحریکی انجام بدم برات
اونا اگه بشه تا ۴۲ هفته هم نگه میدارن

اگر گلاب به روت اسهال یا استفراغ بودی معطل نکن برو

سوال های مرتبط