مامانا به نظرتون شیر خشک نان شیرخوبی هستش یانه؟

۷ پاسخ

یبوست میاره

بد نیست منم نان میدم از اول

دختر منم زود رس بود دکنر نان واس نوشت خیلی عالی من راضیم و وزن دهی خوب داشت دخترم

بد نیس ولی ب بچه من نیفتاد از همون اول یبوست می‌گرفت با نان

عالی هسته

خوبه پسر من اوکی باهاش

خوبه ولی دختر من موقع بیرون روی اذیت داشت

سوال های مرتبط

مامان جوجو و تو دلی مامان جوجو و تو دلی ۱۴ ماهگی