معاینه شدی درد داشت؟
معاینه شدی دهانه رحمت باز بود؟
من بعد معاینه داخل ترشحاتم رگه خون بود ولی ۲ سانت باز بودم بدون درد بستری شدم کیسه آبم پاره کردن زایمان کردم
معاینه لگنی چجوریه؟
من میخوام برم برای معاینه درد نداره؟
سلام ببخشید معاینه لگنی از چند هفته باید بریم و کجا بریم من تحت نظر بهداشتم
ن طبیعیه تگ دردت ش و شد و تایم درد هر نیم ساعت بود اوقات باید بری بیمارستان درد کمر شکم سفتی
خودش قطع میشه
طبیعیه عزیزم بعد معاینه همه به لکه بینی یا حتی خونریزی میفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.