۵ پاسخ

منم بی بی لند گرفتم مینداخت بیرون از دهنش الان اونت خریدم راحت میگیره

برا من اونت اولترا ایر نگرفت بیبی لند ارتودنسی یکم قبول کرده خدا بخواد😅

پسرم منم مثلا توی یه هفته یبار میگیره اونم چن ثانیه سریع میندازه بیرون و دیگه اصلا نمیگیره😂

😂😂😂بچه زرنگه چیزی توش نیست خب چرا بخوره

منم پسرم همینکارو میکنه دودقیقه مک میزنه دید هیچی. نیست جیغ میزنه وشیرمیخوات😖😂

سوال های مرتبط