منم بی بی لند گرفتم مینداخت بیرون از دهنش الان اونت خریدم راحت میگیره
برا من اونت اولترا ایر نگرفت بیبی لند ارتودنسی یکم قبول کرده خدا بخواد😅
پسرم منم مثلا توی یه هفته یبار میگیره اونم چن ثانیه سریع میندازه بیرون و دیگه اصلا نمیگیره😂
😂😂😂بچه زرنگه چیزی توش نیست خب چرا بخوره
منم پسرم همینکارو میکنه دودقیقه مک میزنه دید هیچی. نیست جیغ میزنه وشیرمیخوات😖😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.