۶ پاسخ

من ناراحت هم نمیشد اما نکردم گرمه گناه دارن

منم قنداق نکردم نه الان نه سر بچه اولم خداروشکر مشکلیم نبود

وای هیچی نگو
منم موقع قنداق کردن بچه اینقد جیغ وگریه میکنه نمیذاره ولی من کار خودمو میکنم البته بعدحموم قنداق میکنم

منم نبستم

من اصلا قنداق نکردم

بچه منم تا میبستمش جیغ میزد کلا نبستم دیگه

سوال های مرتبط