منم نکردم
منم نکردم
اشکالی که نداره ولی وقتی قنداق کنی خیلی خوب میخوابه. من هنوزم شبا قنداق میکنم. پزشکم گفت ایرادی نداره
منم قنداق نکردم
نه چه اشکالی.من اون دوتارو قنداق نکردم .به این یکی رفتم قنداق چسبی گرفتم .ولی شوهرم .داداشم مادرم ایناهاش نزاشتن ببندمش .گفتن اون دوتارو نکردی اینم نکن .البته بماند خودشم دوست نداشت بسته باشه 😃
منم نکردم
منم نکردم
منم نکردم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.