۳ پاسخ

بگردم عزیزم می‌دونم درکت میکنم خیلی بده
ولی انشالله که توام زودی زود باردار میشی
عزیزم برو تاپتیک منو بخون که نوشتم انشالله این ماه به روش من برو انشالله که جواب میگیری ولی باید کاملااااا بیخیال بی‌خیال بشی خودتو با دوست و رفیق و دورهمی و هرچیز دیگه که میتونی سرگرم کن اصلا یه درصدم فکرش نباش
انشالله که جواب بگیری و منم دعاکنی

بنظرت زود نیست برای بی بی گذاشتن البته من ک از iui سر در نمیارم

یه ماه که اصلا فکرش هم نمیکنی میشه خیلی وقتا استرس مانع بارداری میشه

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهفتم بارداری