بگردم عزیزم میدونم درکت میکنم خیلی بده
ولی انشالله که توام زودی زود باردار میشی
عزیزم برو تاپتیک منو بخون که نوشتم انشالله این ماه به روش من برو انشالله که جواب میگیری ولی باید کاملااااا بیخیال بیخیال بشی خودتو با دوست و رفیق و دورهمی و هرچیز دیگه که میتونی سرگرم کن اصلا یه درصدم فکرش نباش
انشالله که جواب بگیری و منم دعاکنی
بنظرت زود نیست برای بی بی گذاشتن البته من ک از iui سر در نمیارم
یه ماه که اصلا فکرش هم نمیکنی میشه خیلی وقتا استرس مانع بارداری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.