۵ پاسخ

دختر من دوسال و دوماه داشت گفت دندان 4 درد میکنه و حتی دندان جلو لثه قرمز بود که نمیدونستم چیه ، بردم دکتر گفت آبسه هست و هشت دندان خراب هم داره ، باید با بیهوشی درستش میکردیم ، به شدت ترسیده بودم و از طرفی هم نمیتونستم درد کشیدنش رو ببینم ،
به دکتر گفتم بیهوشی چقدر خطرنام هست جواب داد این آبسه از بیهوشی براش خطرناک تره
با کلی تحقیق جای خوب و مطمئن مه مخصوص کودکان باشه رو پیدا مردم دل رو سپردم بخدا رفتم جلو ، دندان جلو آنچنان خراب شده بود و خورده سده بود که آبسه کرده بود که مجبور شدن کشیدنش، بقیه رو هم درست کردند و من واقعا راضیم و همش میگن خدا راشکر که درستش کردم

امیدوارم تجربم بدردت بخوره و بتونی بهترین تصمیم رو برای دلبندت بگیری

پسرم 8تا دندون خراب داشت ۲تا چون ابسه کرد بود کشید بقیه رو درست کرد بعد بهوش اومدن اصلا درد نداشت اذیتم نکرد

نمیدونم چرا از دندون کشیدن خاطره خوب ندارم
بچم دندونش کشید دیابت گرفت
بچه همسایمون کشید اونم دیابت گرفت
شما که تو مرکز بهداشتی یه تحقیق کن ببین علتش مواد دندانپزشکی
هستش یا چیز دیگه ای
الهی خیر نبینند

ناگفته نماند دندانپزشک گفت که پوسیدگی به خاطر شیر شبانه هستش چون بچم شیر خودمو میخورد و قطعا جنس دندوناشم ضعیف بوده چون خیلیا این مدلن..ولی بچه من از اوناس کلا زیاده رویی میکرد تا صبح..

شاید به آنتی بیوتیک حساسیت نشون داده ببرش دندون پزشکی

سوال های مرتبط