۹ پاسخ

بله من پارسال درست کردم ۱۰تاشووواقعاهم‌ازاین کارم. راضیم
۳۸تومن شد

من پسرمو بردم سعیده قریشی شیراز..پارسال با بیهوشی شد ۴۰ تومن..ب شدت راضی هستم چهارتا دندون جلو کاملا آسیب دیده بود ولی فوق العاده شد..پولش حلالش

عزیزم میدونید دندون های شماره ۶ که هنوز در نیومده دندون دائمی هستن یا شیری ؟
آخه برای دختر من جاش انگار میخاد دندون دربیاد برام سوال شده

دختر منم ۳ سال نیم همش خراب در توانم نیست درست کنم نمیدونم چکارکنم

شیراز ،پیش علیرضا بذرافکن هم برو ،لاین بچه ها داره خیلی کارشون خوبه

عزیزم دندون کلا گرون هست بیمه تکمیلی نداری؟
برو دکتر آرَسته روبه پارک آزادی شاید مناسبتر باشه

عقبیا معلومه از ظاهرش که خرابه؟ دردم داره؟

وای چ خبره!! همینطوری واس معاینه بردی ک فهمیدی یا علائم داشت؟؟

بیهوشی چند میگیرن

سوال های مرتبط