خانما میگم شما از آنومالی تا هفته ۳۲ دیگه هیچ سونویی نرفتین؟

۱۴ پاسخ

سونوی زیادم خیلی ضرر داره من یه ۶هفته برای ضربان قلب رفتم آنتی وانومالی رفتم و آخری سونوی وزن بود گ ۳۳ هفته رفتم گفت همه چیز اوکی از بهداشت پرسیدم گفت دیگه لازم نیست سونو بری

منم هنوز نرفتم
یه شک ریزی برای جنسیت به دلم هست
میگم نکنه آنومالی اشتباه بوده باشه یک درصدددد🥴🥴🥴

من هنوز نرفتم

من چهار بار بعد اون رفتم😬😬
دکترم انقد سونو مینویسه آخری برای چسبندگی نوشته بود که رفتم فردا باید ببرم نشون بدم بهش دعا کنید ننویسه دیگه برام هزینه ها هم که بالاست بیمه هم فقط تکمیلی قبول میکنن که برای ما تامین اجتماعی برای هیچی قبول نمیکنن همه رو آزاد حساب میکنن🙄🙄

بعد از انومالی
دکترم برای ۲۴ هفته یه انومالی تاخیری و رشو وزن نوشت
بعد از اون تا ۳۲ هفته که بهش گفتم من استرس دارم خیلی وقته سونو ندادم
داخل مطب سونو کرد
قراره ۳۶ هم برم که فکرکنم اخریشه

نه منم 31 هفته رفتم

من انومالی رفتم باز ۲۸هفته هم سونو داده

من بعد از انومالی که ۱۸ هفته بود یه سونو ۲۴ هفته رفتم، الآنم برای ۳۱ هفته برام یه سونو دیگه نوشته

منم از آنومالی دیگه نرفتم این هفته باید برم سونو رشد

من نرفتم تا دیروز که سونو رشد رفتم ۳۴ هفته و ۲ روز

من زیاااد رفتم😫😂

آره من چندباررفتم بعدآنومالی دکترم خیلی دقیق وحساس هست

چرا
۴ تا سونو رفتم
دکترم خیلی وسواسیه
پدرمو‌دراورده
۳ روز دیگه ام باز باید برم سونو

نه نرفتم

سوال های مرتبط