۴ پاسخ

اره کلی عوارض دیگه هم داره

دکتر من ننوشت گفت رو شیرت اثر میزاره

هر قرصی ک هورمونی باشه و هورمون ها رو تغییر بده ادمو بد خلق و عصبی میکنه

بله. بعضی ها عصبی و کم تحمل میشن

سوال های مرتبط

مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی