خانوما امروز صبح شیر با خرما خوردم حس میکنم ترش کردم علتش چیه

۷ پاسخ

دیگه طبیعیه از این به بعد هم بیشتر ترش می‌کنی
من آب هم میخورم ترش میکنم

طعبیه من چندوقت پیش نشسته خابیدم از معده درد با ترش کردن هفتت بره بالاتر بدتره

منم نمیتونم شیر و خرما بخورم انگاری تو معده ی ترکیب بدی درس میشه از موقع ویار که یبار شیر خوردم حالم بد شد دیگه نخوردم فعلا دارم ماست و پنیر و دوغ میخورم 😐

کلاخرما باعث ترش کردن میشه منم هروقت میخورم کمی ترش میکنم اذیت میشم

چون هوا گرمه دیگه دیگه شیر نمیچسبع

منم هرموقع خرما میخورم بعدش اینجوری میشم

ادامس بجو

سوال های مرتبط