۵ پاسخ

من رفتم سر یکماه فرار کردم

اره باید دوره ببینی

چه خوبه ک اینقدر با حوصله ای راز موفقیت با حوصله بودنت رو بگو عزیزم

کاش نزدیک بودی ی چندتا بچه اینجا هست دوربرم ب اضافه یدونه بچه خودم می‌آوردیم میذاشتیم پیشت ب خدا سرماه حقوق هم بهت می‌دادیم فقط چند ساعت اینا رو نگه می‌داشتی 🥲🤣

اره دوره داره ک مدرک میدن بعدمیتونی بری داخل مهدهاکارکنی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی دلارام مامان امیرعلی دلارام ۱ سالگی