من رفتم سر یکماه فرار کردم
اره باید دوره ببینی
چه خوبه ک اینقدر با حوصله ای راز موفقیت با حوصله بودنت رو بگو عزیزم
کاش نزدیک بودی ی چندتا بچه اینجا هست دوربرم ب اضافه یدونه بچه خودم میآوردیم میذاشتیم پیشت ب خدا سرماه حقوق هم بهت میدادیم فقط چند ساعت اینا رو نگه میداشتی 🥲🤣
اره دوره داره ک مدرک میدن بعدمیتونی بری داخل مهدهاکارکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.