۴ پاسخ

عزیزم اگه وزنش خوبه تا شش ماهگی تموم بشه چیزی بهش نده
میوه ام اصلا بهش نده معده بچه اذیت میشه
طبق دفترچه مراقبت بچه غذاشو درست کن بهش بده

عزیزم ببر دکتر بهش برنامه غذایی میده
من همه گفتن یکم هندومه بده مزه کنه و...
میدادم کم ولی بعدش بالا میورد رفلاکس میشه بچه اصلا ندی اینارو بهش
میوه رو از ۶ ماهگی باید شروع کرد
ولی فرنی با آب اولین چیزی بود ک دکتر گفت به دخترم بدم
دختر منم دقیقا ما غذا میخوردیم همین کارو میکرد
بردم دکتر برنامه غذایی داد

آب بهش می دی؟
بعضی چیزا رو بده مزه کنه کم کم مثلا هندونه بزار کنار دهنش زبونش بهش بخور
موز و گیلاس نصف کن و بعضی میوه هارو بزار کنار دهنش مزه کنه
اما ندی بخوره
فرنی هم بخایی می تونی شروع کنی ولی کم بده اول یه قاشق کم کم بیشتر کن

با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960

سوال های مرتبط