۱۲ پاسخ

اصلا هم کمیاب نیستن همه سیسمونی فروشیا دارن و حتی دیجیکالا هم داره

من یه نستر خریدم نزدیک ۴ تومن الان دارم بیبی لند استفاده میکنم
اگر میخوای هزینه کنی و مطمعنی ک بچت میخواد شیشه استفاده کنه بیبی سیل بگیر از اونت و دکتر براون بهتره و واقعا ضد نفخه
ولی اول ی بیبی لند تک سوراخ ۱۵۰ سیسی بگیر اگر مطمعن شدی استفاده داری هزینه کن

من یدونه عادی معمولی گدفتم چون مشخص نیس ک شیشه شیر و پستونک قبول بکنه یا ن

خب از سایت سفارش بده

من بی بی لند گرفتم برای پسرم هم شیشه شیر هم پستونک راضی بودم اینسری هم بی بی لند میگیرم

اونت ضد کولیک بگیر

اونت هم خوبه بعد دکتر براون تو دسته بالایی قرارداره

بی بی لند ایرانیه اگه جایگزین واسه دکتر براون میخای حدقل اونت یا هی اور شی و یا اینکه بیبی سیل بگیر

اره خوبه
من هرکی رو دیدم بی بی لند گرفته
جز مامانای ادایی گهواره🌝😂

بنظرم همون بی بی لند بگیر فعلا قیمتی نداره بعدش ببین اخه بچه شیرخشک میخوره یا سینتو میگیره بعد ی شیشه خوب بخر

اونت بگیر

سلام اونت خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری