سلام شیشه شیر صفرتا ۳ بی بی لند خوبه استفاده میکنید؟؟

۳ پاسخ

دکتر براون خوب نیست؟

منم بی‌بی لند خریدم مشابه اونت هست

من اگه شیر نداشته باشم شیرخشکیش میکنم برا همین صفر تا سه ماه بیبی لند خریدم گفتم اگه لازم شد میرم اونت میخرم
منتهی جالب این بود خیلیا گفتن بی‌بی لند داشتن برا بچشون و خیلی راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری