۳ پاسخ

سیب زمینی رو میزارم ابپز میشه بعد لهش میکنم بهش ارد و تخم مرغ و زردچوبه و کمی نمک میزنم و شوید خشک با روغن معمولی سرخ میکنم با کره بد میشه دوست ندارع دخترم

سیب زمینی ابپز و کمی سبزی مثل جعفری و شوید تازه
تو‌ کره سرخ میکنیم

من سیب زمینی و هویجو میزارم تو اب بجوشه
بعد پخته ک شد و نرم شد با گوشکوب میکوبمش و بهش تخم مرغ میزنم بعد به جای روغن با کره میپزمش

سوال های مرتبط