سیب زمینی رو میزارم ابپز میشه بعد لهش میکنم بهش ارد و تخم مرغ و زردچوبه و کمی نمک میزنم و شوید خشک با روغن معمولی سرخ میکنم با کره بد میشه دوست ندارع دخترم
سیب زمینی ابپز و کمی سبزی مثل جعفری و شوید تازه
تو کره سرخ میکنیم
من سیب زمینی و هویجو میزارم تو اب بجوشه
بعد پخته ک شد و نرم شد با گوشکوب میکوبمش و بهش تخم مرغ میزنم بعد به جای روغن با کره میپزمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.