بالای سه کیلو یک خوبه
دختر من ۳۲۰۰ بود از اول یک بستم براش
سایز ۰ ببندی وقتی پی پی کنه چون زیاده ازش میزنه بیرون همون ۱ ببر دخترم ۳۵۰۰ بود ۱ بستم
تا ۱ماه راحت شماره ۱ اندازه میشه برلی بچه ۳ونیم الی ۴و۵
سایز ۱ برای ۳۵۰۰ به بالا خوبه
من هم سایز صفر گذاشته بودم تو ساک نی نی هم چندتا دونه سایز یک که همون صفر استفاده شد بچه من 3کیلو بود
من دخترم وزنش 4400بود سایز صفرکوچیکه سایز یک آوردم
نه صفر
من خواهرزادم ۳۷۰۰بود قدشم ۵۳بازم ده روز پوشک سایز صفر اندازه ش شد حتی تو لیست بیمارستانم سایز صفر میدن به نظرم بذار اونجا بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.