نمیدونم چندتا اما صدبارم برگردم عقب قطعا سزارین😅✌🏻
بستگی به دکتر داره واسه اندازه ۱۰ سانته بعضیا خیلی بیشتر
حدوده ده سانت
من ۱۲تا
نمیدونم چندتا بود اما خط بخیه ام حدود ۱۰ سانت هست
نمیدونم چند تا ولی ارزششو داشت
جای بخیه بستگی به دکتر داره بعضی دکتر ها بیشتر باز میکنند بعضی ها کمتر ،حدود ۱۰ سانت
برای من سزارین امپولش سخت بود ۴ بار فهمیدم زدن بی حس نمیشدم بعدش راهته
میگم این ک یهو رفتی سز هزینه ای دادی؟
سزارین مثل طبیعی نیست که تعداد بگن
آی جانم پاهاش را نگاه کن خدایا .زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه... آخ دلم رفت براش.. من که خیلی بخیه خوردم سزارین خب سخته ۷لایه بریدن تا خب بشه طول میکشه
یه خطه دیگه نمیدونم چندتا زد
ولی انتخاب من طبیعی بود بچه اولمم طبیعی بود این یکیو اورژانسی سزارین کردن😑
خیه سزارین دونه ای نمبزنن ک
وای ننه پاهاش
چند هفته زایمان کردی گلم؟
نمیدونم والا
مال منم زیاده از سر استخون این ران تا سر استخون اون یکی رانه
جمع میشه اولش انگار کل طول شکم برش دادن😁ولی بعد جمع میشه
بچت چند کیلو بود؟؟من سر قبلی خیلی کم بود در حد ۶.۷سانت
برا منم زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.