۲ پاسخ

من ۶ماهه گذاشتم راضی ام تاالان ک حامله نشدددم خخخحخ
آره تا۱ماه اول بناب احتیاط باکاندومم جلوگیری میکردیم بعد۱ماه سونودادم جاش اوکی بوددیگ جلوگیری دیگ نداریم همه چی عاالی

اره دو ساله گذاشتم البته اینکه رابطه ای هم نیست نهایت ماهی یکی دوبار بی تاثیر نیست در حامله نشدنم

سوال های مرتبط