من ۶ماهه گذاشتم راضی ام تاالان ک حامله نشدددم خخخحخ
آره تا۱ماه اول بناب احتیاط باکاندومم جلوگیری میکردیم بعد۱ماه سونودادم جاش اوکی بوددیگ جلوگیری دیگ نداریم همه چی عاالی
اره دو ساله گذاشتم البته اینکه رابطه ای هم نیست نهایت ماهی یکی دوبار بی تاثیر نیست در حامله نشدنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.