۸ پاسخ

ای جانم
عزیزم مثل نبض حس کردی؟؟

آمین

منم چند دقیقه پیش حسش کردم 😍😍

مبارک باشه عزیزم

عزیزم شما علائم و ویار چی داشتی؟

من هفته دوازدهم بودم بچم مرده بود توی شکمم

خیلی حس قشنگیه ایشالا همه مامانا زود حس کنن بهترین لذت دنیاست لگدای نی نی😍

♥️♥️♥️♥️♥️♥️

سوال های مرتبط

مامان دوتافرشته مامان دوتافرشته هفته سی‌وسوم بارداری