۷ پاسخ

فضیلت و ببین
حسادت
شربت زغال اخته

خوبه ها ولی از یه جایی به بعد دیگه الکی کشش‌ دادن

تپه های بادخیز ببین خیلی قشنگه

اره من میبینم

ندیدم هنوز ولی شاید ببینم

این دریا طغیان کرد خوبه

اره خیلی خوبه حتما ببین

سوال های مرتبط