من کل سونو هام رو رفتم دکتر روزمه. عالی باحوصله با دقت و خوش اخلاق بودن.
دیروز هم آخرین سونو رو رفتم.
ان تی ویولت ادیب ۵۲۰۰ آزمایش هم نیلو ۱۸۰۰
ان تی 6/5
آزمایش 1/800
مجبور شدم سلفری هم بدم 10/300
برای من ۶ و خورده ای سونو ان تی و ۱۳ و ۲۰۰ آزمایش سلفری اردیبهشت ماه ابته وقتی تعرفه های پزشکی زیاد تر شد من رفتم یعنی تاریخم بعد تغییر قیمتا بود و بیمه هم نیستم
برو پیش احسان یزدان پناه
بی نظیره
ان تی برو پیش احسان یزدان پناه جنسیت هم بهت میگه
با شوهرت میری داخل قشنگ فیلم هم میذاره بگیری
منکه تمام سونوهامپیش خودش رفتم
ان تی مطب پریناتولوژیست ۵۲۰۰ گرفت بعد از عید
آزمایشش هم با بیمه ۸۰۰ شد
دکترم معرفی کرد که کجا برم
جاهای معروف هم که همه میشناسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.