سلام خانما سونو ان تی و آزمایش کجا رفتید چقدر شد هزینتون؟؟

۷ پاسخ

من کل سونو هام رو رفتم دکتر روزمه. عالی باحوصله با دقت و خوش اخلاق بودن.
دیروز هم آخرین سونو رو رفتم.

ان تی ویولت ادیب ۵۲۰۰ آزمایش هم نیلو ۱۸۰۰

ان تی 6/5
آزمایش 1/800
مجبور شدم سلفری هم بدم 10/300

برای من ۶ و خورده ای سونو ان تی و ۱۳ و ۲۰۰ آزمایش سلفری اردیبهشت ماه ابته وقتی تعرفه های پزشکی زیاد تر شد من رفتم یعنی تاریخم بعد تغییر قیمتا بود و بیمه هم نیستم

برو پیش احسان یزدان پناه
بی نظیره

ان تی برو پیش احسان یزدان پناه جنسیت هم بهت میگه

با شوهرت میری داخل قشنگ فیلم هم میذاره بگیری

منکه تمام سونوهام‌پیش خودش رفتم

ان تی مطب پریناتولوژیست ۵۲۰۰ گرفت بعد از عید
آزمایشش هم با بیمه ۸۰۰ شد
دکترم معرفی کرد که کجا برم
جاهای معروف هم که همه میشناسن

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان چراغ خونه مامان چراغ خونه هفته بیست‌وسوم بارداری