۲ پاسخ

طبق تجربه اطرافیان ک بچه زیاد داریم وقتی بچه غذا خور میشه وزنش خوب نمیره بالا برا همون منم میخام قشنگ ۶ماه ک شد بعد شروع کنم زود غذاخورش نمیکنم

چرا استپ میشه؟؟ یعنی ماه بعد وزن میگیره
چون پسر منم وزن نگرفته غذا میدم

سوال های مرتبط