۱۱ پاسخ

عزیزم بنظر من اصلا ب حرف ماماهای بهداشت توجه نکن اونا همش میترسونن آدمو منم همینطور بودم با نظر پزشکم جلو رفتم رعابت کردم الان دیگه نرمال شدم

من قندم ۹۵بود دوماه پیش دکتر بازم واسم ازمایش قند نوشت رفتم بود ۸۸بود نمیدونم خوبه یا نه ولی بهم گف باید رعایت کنم نمیدونم این دفعه هنوز نبردم پیشش

عزیزم طبق دستورالعمل های معتبر مثل انجمن دیابت آمریکا برای خانم باردار باید زیر۹۲ باشه پس یعنی طبیعی رو به بالا هستی مامای بهداشت طبق پروتکل های پیشگیرانه و بهداشتی عمل می کنه که جای هیچ ریسکی باقی نمونه تا از بروز دیابت درآینده جلوگیری کنه

منم ۹۶هستم هیچی نمیخورم

وااااییییی از دست بهداشت که اینقد استرس میدن به ادم

من ناشتام بالا نیس ولی دو ساعت بعد ناهارم بالاس انسولین میزنم شما بیا ی هفته هم ناشتا هم دو ساعت بعد از غذا قندتو چک‌کن عزیزم

اره عزیزم باید بری دکتر غدد

آره من موقع پسر قبلیم‌همین بود الآنم دوتا متفورمین میخورم تحت نظر دکترداخلی هم هستم هردوهفته سه هفته ازاول بارداری میرم آزمایش میدم قندناشتا ودوساعته

به حرف دکترت عمل کن

منم ۹۷ هستم ولی دارو نمیخورم سعی میکنم رعایت کنم🤐ولی سخته

منم ناشتا ۹۸ بودم قرص میخورم گفت تا دو هفته بخور بعد ازمایش بدم مجدد
دکتر داخلی نرفتم

سوال های مرتبط