۷ پاسخ

راجب قند هم استرس نگیر گلم
منم قند ناشتام ۱۱۴بود رژیم گرفتم شد ۸۸
شماهم سعی کن خیار و کدو بیشتر مصرف کنی قندو میاره پایین
استرس از همه چیز بدتره
الحمدلله داری میری ۳۵هفته که دیگه هفته های امنه بارداری محسوب میشه جای نگرانی نیست گلم

خب گلم دکترتو عوض کن
اگر دکتریه که سهل النگاری میکنه و توجهی به بیمار نداره برای زایمانت بیشتر اذیت میشی

منم اول بارداریم ،قند خونم خوب بوده،
هفته ۲۹ که شدم ازمایش گلوکز دادم، قند ناشتام باز خوب بود۷۸ بود.
ولی یک ساعت و دو ساعت بعدش زیاد بود.
که دیگه دکتر تغذیه رفتم با رژیم غذایی و البته قرص متفورمین یکبار در روز، اون هفته که رفتم ازمایش قندمو‌ تکرار کردم،دیدم قندم کنترل شده خداروشکر.

یه مدت رعایت کنی میاد پایین همراه غذات ماست با کدوی رنده شده بخور خیلی خوبه برای کنترل قند عالیه من یه مدت غذام فقط شده بود کدو بادمجون خداروشکر امد پایین

منم ازمایش اولیه بارداریم ۹۰ بود دکتر گفت خوبه حتی نگفت رعایت کن
ولی من ویار داشتم به شیرینی تا ۵ ماه نتونستم بخورم ولی بعدش کلا بیشتر شیرینی می‌خوردم

آزمایش گلوکز قندتون چند بود؟

من که از اول تو آزمایشم قندم ۹۶ بود تا خوده ۲۸ هفته درگیر پایین اوردن قندم بودم خیلی سخت بود لامصب پایین نمیومد ولی بهم گفتن رعایت کنم قرص و اینا بهم ندادن شماهم نگران نباش عزیزم چیزی نیست سونوت خوب بوده نینی هم حتما خوبه

منم الان که دستگاه گرفتم تو خونه میگیرم میبینم با یه لواش و برنج خوردن قندم میره ۱۶۰
ولی رعایت کنم زیر ۱۲۰

سوال های مرتبط