۵ پاسخ

از ۳۷/۵تب حساب میشه اگه قطره استامینوفن رو ۶ ساعت میدین ۴ ساعت بکنین

ن خدا را شکر خوبه از ۳۸ ب بالا تب میشه

بالای ۳۷.۲ تبه متوسطه بالای ۳۸ دیگه خطره

بیشتر از ۳۸

از۳۷ونیم دیگه تب محسوب میشه به بالا

سوال های مرتبط

مامان پسروم🩵 مامان پسروم🩵 ۱ سالگی