۹ پاسخ

پسر منم از دیروز تب داره من استامینوفن مدارم سه بار شیاف زدم براش یکم پیش ۳۸:۷بود الان سده ۳۸

منم پسرم بی دلیل سه روز تب داشت پاشویه میکردم استا میدادم اصلا بی فایده بود
بردم پیش دکترش شربت ایبروفن داد بهش دادم بعد از چند ساعت تبش اومد پایین

🤒کاهش تب با پاشویه

👈منظور از پاشویه، شستشوی پای بیمار با آب ولرم است

♨️زمانی که بیمار تب دارد ، پاشویه با آب سرد، باعث می شود عروق محیطی دچار انقباض شده و فرد دچار لرز شود

♨️لذا هنگام تب برای پاشویه از ترکیب آب ولرم با مقداری عرق کاسنی ، گلاب یا سرکه سیب استفاده کنید

♨️ و قسمت زیر بغل و کشاله های ران که وریدهای سطحی ضخیم دارند، به وسیله دستمال مرطوب خیس کنید

.
درمان تب شدید

⇦پا شویه مفید است🍃

⇦کم‌ کردن لباس‌ها🍃

⇦دادن آب‌ سیب تازه (در کودکان شش ماه به بالا دادن سه قاشق پلو خوری در سه وعده مختلف، در بزرگتر از دو سال سه استکان در ۲۴ ساعت، در بزرگسالان دو لیوان در ۲۴ ساعت)🍃

⇦مقداری حنا را با #سرکه طبیعی (سیب یا انگور عسکری) مخلوط‌کرده بگونه‌ای که نه سفت باشد و نه شُل، سپس در قسمت گودی کف هر دو پا میگذاریم، به مدّت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کرده سپس کف پاها را با آب سرد شسته،🍃

توجّه: کف پا بعد از مدّت تعیین شده باید شسته شود و گرنه تب و دمای بدن همینطور پائین می‌آید.

https://eitaa.com/Airiss

گلم پایین نمیاد باید شیاف استفاده کنی با شربت ایپوبروفن .دخترم منم چند روز تب داشت با اینا کنترلش میکردم

پسر منم از دیروز فقط تب داره ویرووسه من شوهرم از خانواده ی خودش گرفت حالا پسرمم گرفت دیروز بردم دکتر استامینوفن و ایبوپروفن داد و چرک خشک کن

چرک خشکی نداد بهش ؟
شاید واسه دندونشه

آنفولازا گرفته دختر منم داشت ببرش یه دکتر دیگه احتمالا بستریش کنن

شاید تُل شده

سوال های مرتبط