الان بچه کامل هست وقت زایمانتم هست برو .
خب عزیزم احتمالا درد زایمان انقباض داری به حرف دکتر گوش بده سهل انگاری نکن، الان بچه کامل حتما که نباید چهل هفته بشه ، چهل هفته نهایت ش هست که بیشتر از اون خطر داره بچه بمونه.
خب دیکه باید بری حرف دکترت گوش کن
ترس نداره
من سه بار معاینه شدم دریغ از کمی پیشرفت😮💨
دیگه وقتشه خب طبیعیه این ذردا از چی میترسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.