۵ پاسخ

الان بچه کامل هست وقت زایمانتم هست برو .

خب عزیزم احتمالا درد زایمان انقباض داری به حرف دکتر گوش بده سهل انگاری نکن، الان بچه کامل حتما که نباید چهل هفته بشه ، چهل هفته نهایت ش هست که بیشتر از اون خطر داره بچه بمونه.

خب دیکه باید بری حرف دکترت گوش کن

ترس نداره
من سه بار معاینه شدم دریغ از کمی پیشرفت😮‍💨

دیگه وقتشه خب طبیعیه این ذردا از چی میترسی

سوال های مرتبط