شیرخشکی شدهمگهچه اشکالی داره عزیزم؟
باز داری زحمت میکشی اتفاقا بنظر من شیرخشک زحمتش بیشتره
وقتی سینه میدادی هی گریه میکرده نمیشهکه عذابش بدی
چرا انقد همه چیو ب خودتون سخت میگیرید
باشه شیر خشک بخوره چرا مادر خودتو اینجوری عذاب میدی اسمون ب زمین نیومده ک قشنگم در هر صورت الان شما داری زحمت میکشی براش فقط شیرتو نمیخوره چیزی نمیشه که تن جفتتون سلامت باشه
مال من آلرژی داره دکتر گفت سینه ات نده باید شیرخشک مخصوص بخوره سینه بدی شیرخشک نمیخوره میدونم حرفش کاملا درسته از دیروز بهش شیر خودم نمیدم بقیه شدن دایه مهربونتر از مادر میگن نزار شیرت خشک بشه!!!چیکار کنم خودم بخورم😒😒خودت ناراحت نکن مهم سلامتیش من الان دعا دعا میکنم شیرخشک بخوره دو روز دیگه میتونی بدی مادرت راحت بری بیرون
منم اینطوریه میشه بگی چقد بهش سینه میدادی که ول کرد؟؟من هردو رو میدم ولی ول نکرده شیر خودمو هنوز
منم مثل توام ولی سعی میکنم زیاد وابسته شیرخشک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.