۹ پاسخ

ببرش دکتر

ویروسه من پسرمو بردم دکتر دیشب سرم زد نمی‌تونست بخوابه از دل درد و بالا هم آورد قبلش

شاید خدای نکرده آپاندیس باشه
یا یبوست نیست
اگ شدید شد ببرش دکتر

چی خورده ؟
اگه فک میکنی چیزی خورده بهش نساخته نبات داغ براش درست کن
یه تیکه نبات با شعله کم بزار آب بشه بعد بهش تقریبا یک لیوان آب اضافه کن دو جوش زد خاموش کن سرد که شد یه کم عرق نعناع هم بریز بده بخوره

اگه اطراف نافش باشه شاید گوز پیچ شده
چای نبات جوابه

ببرش دکتر اپاندیس نباشه زیر دله یا نه

نمیشه دکتر ببرینش؟

از لحاظ دسشویی چطوره شکمش کار داده ؟

خوب ببرش دکتر اپاندیس نباشه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد