۱۴ پاسخ

برای قرص آهنه

اگ قرص اهن مصرف میکنید بخاطر اونه

اهن قرص

خانوما واااااقعا از همه تون ممنونم الهی خدا ازتون راضی باشه و همگی بسلامتی کوچولوهاتونو بغلتون بگیرید خیلی نگران بودم همه زحمت کشیدید جواب دادید از نگرانی دراومدم

عزیزم منم میخورم قرص اهن همینجوریه

خوبه پس خیلی نگران شدم واقعا ممنونم ازت

آره

قرص آهن

قرص آهن

برای قرص آهن هست

یبوست عزیزم احتمالا دفعت کمه اگر حس میکنی یبوست داری حتما روزانه کیوی و زردالو بخور و روغن زیتون تو غذات که رفع بشه

نه عزیزم چیزی نیست بخاطر قرص آهن (ففول) هست از همه همینجور میشه نگران نباش

برا قرص آهنه

احتمالا قرص آهن میخوری

سوال های مرتبط