۵ پاسخ

ن دیگه تواین سن باید بتونه بخوره . نوش جونش

چجوری برای مهند درست کردی چی توش زدی

نوش جونش عزیزم😻منم امروز سوپ کدو درست کردم خابید نخورد میترسم بمونه خراب شه

هنوز خیلی کوچولوئه

میتونه بخوره تو این‌سن؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی