و آروم بزن پشتش خیلی آروم
نه اصلا نه شیرش سنگینه نه زیاد میدی ،همه چیز اوکی ،فقط سریع بلند نکن،بعد ۱ دقیقه بلند کن
اول اینکه شیر خشک و شید خودت رو باهم بلافاصله نده یکساعت بینشون فاصله باشه،روی سطح شبگیر دار شیرشو بده،و ۱ دقیقه صبر کن بعد بلند کن آرغشو بگیر ،درجا تا شیر خورد از گلوش پایین نرفته بلند نکن میاره بالا
۳۰اول بده بهش بعدش اروغش بگیربعد۳۰تای دیگه ببین بالا میاره بازم.
اگه اوردبهش نمیسازه دخترمنم اینجوری بود
یه دویقه صبرکن بعدبگیروسطح شیب دارشیربده
۳۰ تا بده
خب حتما برای معدش ۶۰ تا زیاده ۳۰ تا بده کم کم زیادش کن
نان سنگینه
شیر خشکش چیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.