منم اینو از داروخونه اسنپ شاب سفارش دادم اورد برام ۶۰تا یی .اینو میخورم
دکتر منم همینو داده روزی یکی
عزیزم میشه قیمتشم بگی؟؟
قرص اهن و قرص د 3هم میخوری؟؟
منم همین ومیخوردم از قبل بارداری فعلا گفتن نخور از ۱۶ هفته بخور
من مصرف میکنمم خوبه
تا برم انومالی ببینم وزن نی نی چقده
من حساسیت دارم میخورم حالت تهوع میگیرم
اره خوبه منم از همین میخورم
اره عزیزم منم همین و مصرف میکنم
دکترم اینو داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.