مامانای عزیز این مولتی ویتامین خوبه کسی مصرف کردی؟

تصویر
۹ پاسخ

منم اینو از داروخونه اسنپ شاب سفارش دادم اورد برام ۶۰تا یی .اینو میخورم

تصویر

دکتر منم همینو داده روزی یکی

عزیزم میشه قیمتشم بگی؟؟
قرص اهن و قرص د 3هم میخوری؟؟

منم همین ومیخوردم از قبل بارداری فعلا گفتن نخور از ۱۶ هفته بخور

من مصرف میکنمم خوبه
تا برم انومالی ببینم وزن نی نی چقده

من حساسیت دارم میخورم حالت تهوع میگیرم

اره خوبه منم از همین میخورم

اره عزیزم منم همین و مصرف میکنم

دکترم اینو داده

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شنبلیله مامان شنبلیله هفته بیست‌ودوم بارداری