بچها سلام ...میگم‌انومالی فقط سونو هست؟آزمایش خون نداره؟

۷ پاسخ

داره دکتر برای منهمسونو نوشته هم آزمایش

برا من فقط سونو نوشت

نه نداره

داره اسمش کواد مارکر و دکترای متخصص معمولا می‌نويسن برای من نوشت انجام دادم از ۱۵ هفته میتونی انجام بدی

بستگی به تشخیص دکتر داره
اگر انتی مشکلی نداشته باشه و شما نیاز نداشته باشی برای آنومالی آزمایش نمینویسه

داره چرا میگید نداره؟!

فقط سونو هست عزیز

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی