داره دکتر برای منهمسونو نوشته هم آزمایش
برا من فقط سونو نوشت
نه نداره
داره اسمش کواد مارکر و دکترای متخصص معمولا مینويسن برای من نوشت انجام دادم از ۱۵ هفته میتونی انجام بدی
بستگی به تشخیص دکتر داره
اگر انتی مشکلی نداشته باشه و شما نیاز نداشته باشی برای آنومالی آزمایش نمینویسه
داره چرا میگید نداره؟!
فقط سونو هست عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.