خانوما سونو آنومالی آزمایش خون نداره ؟؟؟

۹ پاسخ

من 16 هفته آزمایش غربالگری دوم دادم که اسمش کوادمارکر بود. 18 هفته هم سونو میدم.

💗💗💗💗

چرا داره بعضی دکترا می‌نويسن....
من تو جنگ نتونستم ازمایشم رو بدم...دکترم گفت چون غربالگری اولت اوکی بوده اشکال نداره ...فقط سونو رو رفتم که اونم اوکی بود

اول میری سونومیدی بعدجواب سونورومیبری ازمایشگاه ازمایش خون میدی وسلام

بله یه قندسه مرحله ای داری که ۲۴هفته انجام میدی
و یه ازمایش کامل که همه چیو بررسی میکنه

مال من نداشت

دکتر به من گفت لازم نیست ولی برای بعضیا مینویسن

چراداره

برای من دکتر نوشته
بعضی از دکترا نمینویسن

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری