اگر میخای صورتت شفاف بشه کرم ژل رویال بزن خیلی خوبه من خودم میزنم صورتم از قبل خیلی بهتر شده
من یبار آرایشگر بعد اصلاح به صورتم زد اصلا جوش نزدم.
اره زن داداشم همیشه استقاده میکرد موقع خواب صورتش سفید بود هیچوقت ارایش نداشت
زینک منافذومیبنده نمیشه همیشه بزنی ک
بزنی هم هفته ای دو تا ۳ بار بعدش هم تا ۲۴ ساعت اصلا نباید نور بخوره صورتت چون لک میشه و ضد آفتاب بزن
من میزنم
من یبار رفتم اصلاح خانومه گفت تا رفتی زینک بزن بصورتت باعث رفع التهاب میشه نمیدونم فلان میشه منم قبلش خوب بود اومدم خونه زدم بدتر صورتم میسوخت قرمز شد سریع شستم.
بعضیا میگن خوبه برا من ک نساخت
خواهرم برای جوشای صورتش میزنه هم عروسم هم برای زیربغل میزنه میگه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.