۸ پاسخ

بیسکویت مادرو باشیر موز له شده مخلوط میکنم میدم

کی همچین حرفی زده

عزیزم کم کم همه چی بهش بده وگرنه بدغذا میشه من که غذای سفره میدم

گندم مشکلی نداره
اما به‌نظرم بیسکوییت که ارزش غذایی نداره
نگهدارنده و شیرین کننده هم داره
به نظرم به عنوان میانوعده‌موز
یا ماست یا یه میوه دیگه
خیلی بهتره بیسکوییته

منکه به بچم بسکویت مادر میدم

نه این نقض شده گفتن گندم از 7 ماهگی باید بدید هیچ اشکال نداره تست کن مث چیزای دیگه و بده. سخت گیری بیخود انجام نده بعدها پشیمون میشی

من خیلی وقتی تو غذاش بلغور گندم میریزم...چرا؟

کی گفته پس سرلاک گندم براچیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایلمان مامان ایلمان ۱ سالگی
مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته دوم بارداری
مامان آقا کارن 🍓 مامان آقا کارن 🍓 ۱۲ ماهگی