من علائمی غیر از درد نوک سینه ندارم نگرانم
خوبه که تهوع داری خیالت راحت که همه چی داره خوب پیش میره
تهوع شروع شه ینی قلب نشکیل شده؟
عزیززززم😂
من تهوو ندارم اصلا سر هیچکدوم. ازبچه هام فقط ب بوها حساس میشم و سر این بکی کلا کم عذا شدم میل ب غذا خوردن ندارم
اره از همین هفته ها شروع میشه .منم هفته شش شروع شد تا الاان کمتر شده .حس خوبیه نگران نباش میگذره
🤣🤣🤣 من دو هفته ای هست که شروع شده
من بارداری اولی اصلا نداشتم الآنم ندارم
🤣🤣🤣🤣🤣
تبریک میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.