۴ پاسخ

هیچ جوره ول نمیکنه شیر مادر هم تلخ نمیشه تو هر وقدرم تلخی تندی بخوری اخر شیر تصفیه میشه و خوشمزه

میگن‌بچ اینجوری از لبنیات زده میش
نوک سینتو چسب‌سیاه بزن

والا من تلخکم میزنم فایده نداره
یکی میگفت صبر زرد بزنی خوبه

اره باردارشدن😂

سوال های مرتبط