۸ پاسخ

گرمی میخوری یا نه میگن خوشگل پسر وزشت دختر اما اولش مشخص نمیشه

ببین قدیما میگفتن دختر
ولی امروزه بخاطر تغذیه و تغییر هورمون ها همه فرق داره چیزی که قدیمیا از روی ظاهر باهاش تعیین جنسیت میکردن واقعا امروزه دیگه کاربردی نداره چون همه چیز فرق کرده
الانم تو پوستت چرب تر از قبل شده احتمالا خیلی عرق میکنی و احساس گرما و ضعف داری که تا ده هفته طبیعیه حتی تو کمر و بدنت هم ممکنه جوش بزنه پوستت کدر بشه همش بخاطر اینه هورمون هات داره میره بالا

من که اصلا جوش نزدم لک هم نیاوردم فعلا جنسیت معلوم شد میام میگم

میگن نی نی دختره البته درست و غلطشو نمیدونم😅

نه به جنسیتش ارتباطی نداره.
بخاطر هورمون هاست

اینامال بارداریه

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

منم تو ۸ هفتم خیلی جوش میزنم

سوال های مرتبط