اره منم چیزای یخ دوست دارم
احتمالا اهن بدنت کم باشه میگن ویار های توبارداری نشون میده بدن چه چیزی کم داره علاقه به چیزای خنک میگن از کمبود اهن میاد
اره بخور نوش جونت فقط حواست باشه قند و کربو هیدرات رو کنترل کنی
سلام آره دیگه گرمه دیگه
طبیعی گلم. منم کلا اینجوریم. همش یخمک میخورم اب یخ میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.