دوستان شماهم سمت چپتون رو تخمدونتون بعضی وقتا یه چی مثل نبض حس میکنید
اره گلم طبیعیه
اره عزیزم
طبیعیه، چک کن ببین دردات با استراحت خوب و اروم میشه و زیاد نمیشه
میگن هرماه تایم پریود آدم کمردرد و دلپیچه میگیره
من هم از روز اول دل درد داشتم تا همین الان. نیم یاعت خوبم یه ساعت درد یعنی زیر دلم انگاری یه خبریه توش.
طبیعیه
بله گلمطبعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.