الان راهکارش چیه ؟؟؟؟
ذخیره تخمدانت خیلی خیلی پایینه.ولی بادارواحتمال بارداری هست
عزیزم برا برداری میتونی ژل رویال استفاده کنی هم خودت هم شوهرت
مرسی عزیزم صفحه دیگه اشم ببین
قندخون بالاست و باید بیاد زیر ۹۵
ذخیره هم یه کم پایینه ولی با همین قدر هم میشه باردار شد اگر خدا بخواد
سلام عکسش رو بدید هوش مصنوعی براتون تحلیل میکنه. خیلی عالی میگه. chat gpt الان بازم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.